Визнана чилійська письменниця-романіст, журналістка, сценаристка, акторка, племінниця Сальвадора Альєнде. Ісабель Альєнде займається журналістикою, пише театральні п'єси і викладає літературу в декількох університетах. Одна з найбільш відомих латиноамериканських письменниць. Лауреат Національної премії Чилі з літератури (2010).
Альєнде відрізняє уміння висловити у творах особливості культури, історії своєї батьківщини і страждання свого народу. Її твори містять елементи латиноамериканського магічного реалізму, тому за нею закріпилось неофіційне звання "Габріеля Гарсіа Маркеса у спідниці". У творчості письменниці величезну роль грають історія її сім'ї, її власна біографія.
Ісабель АЛЬЄНДЕ
Визнана чилійська письменниця-романіст, журналістка, сценаристка, акторка, племінниця Сальвадора Альєнде. Ісабель Альєнде займається журналістикою, пише театральні п'єси і викладає літературу в декількох університетах. Одна з найбільш відомих латиноамериканських письменниць. Лауреат Національної премії Чилі з літератури (2010).
Альєнде відрізняє уміння висловити у творах особливості культури, історії своєї батьківщини і страждання свого народу. Її твори містять елементи латиноамериканського магічного реалізму, тому за нею закріпилось неофіційне звання "Габріеля Гарсіа Маркеса у спідниці". У творчості письменниці величезну роль грають історія її сім'ї, її власна біографія.
Я пишу, бо я оповідачка; спочатку була журналісткою, і маю потребу розповідати історії, а з іншого боку мені потрібні мої книжки і ви, мої читачі, без яких моя творчість була б неповною.
Я пишу свої історії на основі власного досвіду, спогадів та історій, які доходять до мене звідусюди. Кожен має якусь історію, повітря просякнуте історіями. Творчий процес загадковий, я не знаю, чому якась тема раптом заволодіває мною та не дає спокою, поки я її досліджую та відтворюю.
Єдине, що мене цікавить як письменницю й як людину, це пристрасті, які є рушійною силою життя та світу... Який обмежений світ, де вітається те, що людина розуміє й контролює, купує й продає!.. Обмежуючись раціональним, ми позбавляємо літературу життя, динаміки...